.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احداث مجهزترین بیمارستان غرب گیلان

استاندار گیلان گفت: مجهزترین بیمارستان غرب استان گیلان در شهرستان تالش ساخته می شود.

روح الله قهرمانی عصر سه شنبه در مراسم بهره برداری پروژه های دهه فجر در جمع مدیران و مردم افزود: ساخت بیمارستان و توسعه مراکز درمانی و بهداشتی در غرب استان گیلان یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.

وی همچنین با اعلام اینکه تالش منطقه ای با استعداد و ظرفیت بالا، قطب گردشگری، کشاورزی و شیلاتی است، اظهارداشت: سرمایه گذاری در این منطقه زودبازده است از اینرو باید از ظرفیتهای استان به ویژه شهرستان تالش بیشتر استفاده شود.

استاندار گیلان جمع آوری فاضلاب شهرستان تالش را از اولویتهای طرحهای عمرانی دانست و گفت: با همکاری دیگر مسئولان به ویژه دعوت از بخش خصوصی پروژه شبکه جمع آوری فاضلاب شهر تالش بسرعت اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه دولت با تمام وجود برای خدمتگزاری آماده است و طرحهای همچون مدرسه سازی، ساخت بزرگترین کارخانه داروسازی ضد سرطانی در گیلان، کلنگ زنی 16 بیمارستان ملی در یکسال گذشته در سطح استان و سایر طرحها و پروژه های عمرانی دیگر را توسط بخش دولتی ناکافی دانست و یادآور شد: در جهت پیشبرد و پیشرفت امور باید بخش خصوصی را وارد میدان کرد زیرا این بخش از پایداری سرمایه بعنوان منابع و کننده کار بودن در توسعه بخشی استان نقش بسزایی دارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.066 seconds.